lørdag 2. juli 2011

Under teppe i sofaen

der sitter jeg nå, det kjennes deilig og krype beina oppi sofaen og bare slappe av.
Dagen har gått i ett men det har vært en super flott dag.
Som jeg skrev i forrige innlegg skulle vi i kirken å se på en bekjent vennepar av oss gifte seg.
Antrekket var nokså enkelt siden vi ikke skulle være med i selvskapet og at vi skulle videre i et utendørs 25 årsslag til en av mannens bestekamerater etter bryllupet.

 Bluse - Zara, Tight - Cubus, Sko - H&M
Utover dagen hadde vi også på en brun pelsvest fra Name It,
 
 
 Kjole- Sorbet
Ettersom gravid magen har kommet fram har jo antall passende kjoler selvsagt minket, men denne kjolen var rett og slett behagelig å ha på og magen kom jo flott fram.
 
 
Siden jeg ikke har spurt brudeparet om å legge ut bilder fra bryllupet ønsker jeg ikke legge ut noe særlig bilder fra dagen dems, men de var utrolig flotte.
Men må bare dele dette bilde av den nydelige brudebuketen til bruden, som er blitt laget av samme fantastiske dame som lagde min når vi giftet oss.

Desverre for brudeparet var det ordentlig regn da vi kom ut av kirken, men det sies vel at litt regn i håret til bruden skal bringe lykke i ekteskapet dems.
Og etter vannmengden som kom å beregne blir dette brudeparet meget lykkelige i sitt.

Etter bryllupet prøvde jeg meg på en ny kakeoppskrift insp av Villa Von Krogh,
gjorde kun noen små endringer, før vi dro av gårde til bursdagsfeiring.
Kaken smakte helt herlig, men dog ingen Grete Rode kake for å si det sånn.
Den er nemlig stappfull av kalorier.
Oppskrift kommer i morgen.

Håper dere også har hatt en strålende dag.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for det.Ja shopping blir det;)

    Og den kjolen din var nydelig.
    klem charlotte

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.