lørdag 2. juli 2011

En personlig bryllupsgave

 Ei god bedkjent av meg skal gifte seg i dag.
Isteden for å gi henne noe vanlig og tradisjonelt til bryllupet,
hadde jeg lyst til å gi henne noe helt personlig som ikke vil få av noen andre
Jeg fikk tak i to sett med lekkert sengetøy bestående av dynetrekk og putetrekk,
som jeg syns passer veldig godt til et brudepar.
Laget et monogram med dems forbokstaver som jeg trykket på  putetrekkene

Var litt vanskelig å få tatt et pent bilde av putetekke jeg trykket på, fordi de er litt skinnende i stoffet og har noen bretter siden de ligger nedpakket i eske.
Ble de ikke lekkert?

Slik ligger de i eskene sine.
Så for vi håpe brudeparet blir like fornøyde med de som jeg ble.


Nå skal vi opp å vekke mannen,
spise litt frokost sammen alle tre, pakke inn gaven og pynte oss til bryllupet.
Ha en strålende dag alle sammen

1 kommentar:

  1. Kjempeflott gave ja!!! Blir nok glad for den vil jeg tro :) Kos dere masse i bryllup!!
    Klem Tove

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.