mandag 11. juli 2011

Se hva jeg har fått av min skjønne svigermor.

Et lekkert skatoll av den gode gamle typen.
Denne er faktisk håndlaget også, tro det eller ei.
Når skuff nr.2 åpnes kommer det fram et skrivebord med mange små skuffer inni.
Denne er virkelig herlig, og jeg stor gleder meg til å få shinnet den opp med litt maling og bært den opp på kontoret.

Men jeg har jo så mange prosjekter, så frykter det kan ta litt tid.
Er dere slik også?
Mange tanker og ønsker om at dere skal gjøre,
også strekker liksom ikke tiden til slik at du får gjort det fort nok?
Jeg har tusen ting jeg gjerne skulle gjort av oppussing, og alt skulle gjerne vært klart med en gang.
Hehe.. Er nok en liten utålmodig sjel jeg..

1 kommentar:

  1. Så flott skap, blir gøy å se ferdig.
    Alltid mange prosjekter på gang, nå er d stakittgjerdet som skal lages og males-puh!

    Klem Bodil

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.