søndag 10. juli 2011

Dreams do come true...


Endelig, kan jeg få vist dere noen bilder fra lekehuset vårt.
Dette har tatt tid, og det er fortsatt ikke helt ferdig.
Men med bekkenløsning må jeg bare ta ting i mitt tempo selv om det tar 3 og 4 ganger så lang tid.
Uteområdet ser delevis ut som en byggeplass her om dagen.


Maleren er her å maler og må selvsagt flytte på en del ting som da ser ut som det er strødd utover.
Singelhaug som skulle vært dratt utover ligger bare slengt rett i lekeområdet til Victoria.
Den planlagte hvite leveggen som skal være bak lekestua og huskestativet, er enda ikke kommet opp.
Men det kommer seg nok etterhvert, ting tar bare lang tid her innimellom. 
Mannen jobber fra tidlig morgen til seine kvelden slik at han skal få mulighet til å ta ferie med oss om en uke og har ingen mulighet til å prioritere uteområdet ved lekeplassen.
Mens inni lekestuen begynner det å ta litt form.

Velkommen inn på en liten titt

Fuglehuset er fra Pandoro som jeg har malt i den dus rosa farge.

 Inni lekestuen er det et enkelt og lite kjøkken, alle barn elsker vel å leke vann med kopp og kar.
Ja det hører både sommeren og rolleleken til.

En nydelig liten krydderhylle fungerer fint til å ha de fargerike koppene på.

Vi har også satt inn en liten slagbenk og bord, her mangler det fortsatt en del.
Stoffet som ligger sleng over skal lages puter av, og over slagbenken skal en hylle opp.
Endeveggen er dekorert med et skilt, men skal også friskes opp med litt bilder i pastellfarger.


Muffins kan vi også by på.


Håper dere nyter sommerdagene like mye som meg.
Ha en god kveld..









3 kommentarer:

  1. Så koselig lekestue! Heldige barn vi har!

    SvarSlett
  2. Nydelig stue! Ble helt misunnelig jeg!
    Heldige barna dine!

    SvarSlett
  3. Hei

    Så koselig dukke stue dere lager:) Det der er vel alle små pikers drøm:

    Ha en strålende mandagskveld:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.