fredag 8. juli 2011

En siste gang...

Ja da var dagen kommet, Victoria sin siste dag på småbarnsavd.
Når vi nå snart reiser for å hente henne, skal alle tingene hennes bringes med hjem.
Neste gang jeg leverer henne, som er om litt over tre uker, skal hun leveres på storbarnsavd.


Victoria gleder seg masse til å starte opp igjen i August sammen med de store jentene, på Rognebærstubben. Det er nok bare mor og far som syns det er litt sørgmodig at denne lille jenta våres ikke lengre er så liten, men samtidig gleder vi oss også til hun skal starte på storbarns avd.
Det blir nok en mer innholdsrik og lærerik barnehagedag for henne der.
Men først skal hun ha 3 ukers velfortjent ferie!

For min del startet ikke ferien like bra, etter to dager med veldig vondt i
 siden av magen oppsøkte jeg i dag legen min.
Konkludert med nyrebekken betennelse og muskulære smerter i siden.
Heldigvis vil jeg nok begynne å bli på bedringensvei alt i morgen kveld med smertestillende og medisiner mot nyrebekken betennelse. 
I mellom tiden får jeg ligge litt på sofaen og syns synd på meg selv, og piske mannen litt rundt.

Håper dere har en flott dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.