torsdag 7. juli 2011

Pakke på døren

Her går dagene i ett så det har blitt lite tid til blogging de siste dagene.
Tirsdag gikk bort til reklamasjon og bytte av den nye elektriske bilen til Victoria.
Den holdt nemlig ikke mål etter hva de hadde lovet.
 Her vi bor er hele plassen lett gruset og det er alt i nærområdet også, desverre var ikke den rosa raceren bygget for fart på grus og stoppet opp HELE tiden.
Så den har blitt byttet inn i en annen råtass som er en mye kraftigere modell,
hvor det også er plass til to.
 Vi har fått vært på et par turen med den alt og den er perfekt for området her vi bor.
Og gårsdagen gikk til den ordinære ultralyden, som var en fantastisk opplevelse. 
Det kommer egent innlegg om det senere

I dag dukket det opp en pakke på døren til meg, full av sminke goodis:D
Sminken er bestilt fra ELF som jeg bruker mye sminke fra.
Hvis du ikke har hørt eller prøvd ELF sminken før,
anbefaler jeg deg å ta en titt på dems studio- og mineral serie på hjemmeside dem.

Nye leppestifter, øyenskygger, foundation, rouge, koster, neglelakk og masse mer



Jeg skal skrive litt produkt omtale og mine meninger om disse produktene 
etter jeg har fått testet de litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.