tirsdag 12. juli 2011

I Lykkerus

Ja i dag er jeg i fullstendig lykkerus, vi har nemlig vært å bestilt verdens flotteste vogn.
Med en gang vi fortalte foreldrene mine om graviditeten brøyt
de ut de ville veldig gjerne kjøpe vognen.
Valget av vogn var ikke særlig vanskelig i mine øyne, da vi ønsket en vogn som er romslig,
relativt lett av vekt og ikke minst måtte den være pen å se på.
Vognen vi bestilte er testvinneren Emmaljunga City Cross.


Fargevalget var heller ikke spesielt vanskelig da jeg har lagt min elsk på den i hvitt skinn.
Den hvite er utrolig lekker, og jeg hadde veldig lyst til å bestille den på både på bagdel og sportsdel men ser desverre for meg at den for kan bli stygg når barnet er blitt eldre, så vi endte opp med hvit skinn bagdel og sort sportsdel.
Bestilte også med stellevesken Style fra Emmaljunga, i hvitt skinn samt søskenbrett
og adapter til maxi cosi bilstolen våres.
Med dette tilbehøret blir denne vognen helt perfekt for vårt bruk
og ikke minst ser det virkelig lekker ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.