torsdag 30. juni 2011

Nå skjer det ting her..

særlig på utefronten, men også innen dørs er planene mange.
Endelig har maleren kommet og begynt å male huset vårt.
Nå skal han først beise hus og garasje med dører, vinduskarmer, porter, mur, terrasen og full pakke.

Bildet er tatt tidlig i våres, før hagemøblene var kommet ut.
Fargen vi har valgt til huset er ganske lik den vi alt han, men litt mindre blått i.

Når maleren er ferdig med alt utendør så skal han inn å male tak i hele 1.etasjen.
Mye kan jeg gjerne male selv med male i høyder eller tak er ikke min kropp særlig egnet for nå med bekkenløsning.
Åhh, som jeg ser fram til det er ferdig malt, jeg kan virkelig ikke fordra furu tak og lister.

I august har vi også planlagt å fornye kjøkkenet vårt og vaskerom i kjelleren skal bygges.
Det tar nok litt tid for inni mellom her skal vi jo også ha litt ferie, og det skal maleren våres også.
Men nå er det i gang, og jeg kan ikke vente til det er ferdig:D


Lekehuset til Victoria er også mer eller mindre klart, mangler kun noe siste tilbehør.
Her kommer det bilder innen få dager.

Ha en super dag alle sammen,
nyt været dere som har godt vær.

1 kommentar:

  1. Det er så herlig når ting endelig begynner å skje:) Vi har tusen ting på gang, og har ikke engang malt ferdig huset vårt som ble bygget i 2009:/ Blir nok leid inn maler her også:)
    Gleder meg til bilder av lekestuen:)

    God helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.