fredag 15. juli 2011

Statusrapport Uke 19

Her kommer en noen dager forsinket statusrapport fra uke 19.
Babyen både svelger å tisser nå, og innen en ukestid har den også fått et søvnmønster.
Et fettlag begynner så smått å legges under huden for å hjelpe barnet å opprettholde riktig kroppstemperatur etter fødselen. Pittesmå hår dekker nesten hele kroppen nå.
Kroppen min fungerer som en vandrene vugge nå.
Babyen veier omtrent 250gram og er 21,5 cm langt

Termin: Endret til 09.12.11 etter ordinære UL <3

På vei: 19+2
Igjen til termin: 21
Kjønn: En liten jente
Utålmodig: Overhode ikke, syns det er på kanten til å gå for fort.
Navn: Har tenkt noen tanker, men ingen av oss har noen favoritter enda.
Vektøkning: 4 kg


Strekkmerker: Nei, ingen nye etter forrige svangerskap
Hevelser og vann i kroppen: Nei
Hodet ned: Nei

Aktivitet: Har morkaken foran så det ligger som en liten støtpute for spark og bevegelse. Jeg kun kjent litt bevegelse enda, men det kommer etterhvert <3
Tungt: I forhold til vekten er det ikke tungt. Men kjenner bekkenløsningen er godt på plass og verre enn forrige gang så ser for meg det kan bli temmelig tungt mot slutten
Kynnere: Nei
Hodefestet: Nei
Utstyr: Vogn er bestilt, bilstolen og vugge er kjøpt. Vi har mye etter Victoria også både av klær og utstyr så stresser ikke
Sulten: Normal matlyst

Matkick: Hender innimellom jeg får et skikkelig kick og får lyst på noe der og da. Men ingen faste ting jeg får akutt lyst på
Plager Bekkenløsning og halsbrann

Samt at jeg som ALDRI våkner om natta og må tisse, selv ikke de siste ukene når jeg gikk med Victoria, våkner nå lett 1-2 i løpet av natta å må gå på toalettet

Humør: Veldig godt
Sykehusbaggen: Nei det er alt for tidlig
Høygravid: Heldigvis lenge til ;)
Neste kontroll : Må bestilles. Note to my self!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.