lørdag 2. april 2011

Noen få forskjeller som gjorde store endringer

Etter vi flyttet inn seint i fjor klarte jeg ikke slå meg til ro med å la kjøkkenet være slik det var.
Mange som kom på besøk kommenterte kjøkkenet i positiv retning og mange omtalte seg selv som misunnelig på kjøkkenet, mens jeg drømte både om å bytte hele kjøkkenet eller iallfall male det samt å bytte ut møblene.
Jeg syns i utgangspunktet møblene er fine men de var liksom ikke meg og min stil.
Mannen satte seg på bakbeina, kjøkkenet fikk jeg ikke gjøre noe med og iallfall ikke enda.

Slik så kjøkkenet ut til jul, med pakker, rot og alt som hører med.


Nå har jeg heldigvis slått meg litt mer til ro.
Syns hele kjøkkenet virket mye roligere når jeg fikk opp nye gardiner og en lys duk.




Noen få forskjeller men det ble en skikkelig forandring.
Enn slå lenge klarer jeg å la kjøkkenet være bonderødt med de håndlagde
møblene som vi har arvet av mine foreldre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.