torsdag 3. mars 2011

Ting går ikke alltid slik man hadde tenkt.

Skjenken er som sagt ferdig malt og mangler kun nye bein,
noe som ikke skulle bli så lett som jeg trodde.
Jeg ser nemlig etter løveføtter til skjenkene mine.
Så jeg tenkte å kjøpe denne kommoden og ta av beina

Men det ser ikke ut til å skulle være så lett.
Den er nemlig ikke lagervare noe sted, og leveringstiden er uvisst.
Så i mellomtiden må jeg gjøre skjenken brukenes.


`
De beina som satt på er nemlig alt for høye syns jeg.
Så den midlertidlige løsningen, ble å kappe av nederste delen på beina.
Slik som dette:

Så har jeg fått gitt dem et strøk med grunning,
og håper på et strøk maling i kveld før jeg legger meg.
Nå er jeg lei alt rot, og vil ha den opp fortest mulig.

Det er ikke bare beina på skjenken som får en liten makeover her i huset,
Beina på sofaen har også fått første strøk med maling i dag også.
De var før eike farget, noe som skilte seg veldig ut fra sofaen syns jeg.
Tror den blir mye finere med mørkere bein.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.