onsdag 16. mars 2011

Spennende prosjekt på gang..

Har et veldig spennende prosjekt pågående i den andre enden av stuen min,
gleder meg sånn til å få det ferdig å vise dere det.
Enn så lenge vil jeg holde det litt hemmelig, men noen hint skal dere få


Håper å klare å ha det klart over helgen.
Stuen har også fått nye lysestaker i dag, er de ikke nydelige?




I dag fikk jeg også medlemskap bland alle de flinke damene på Norske Interiørblogger.
Det ser jeg virkelig fram til å være en del av.
Håper jeg både kan gi og få masse inspirasjon derifra.

Glem ikke Giveawayen jeg har gående heller
Ønsker du å vinne disse koselige wallstickersene?
Meld deg på HER


Ha en flott dag i god været alle sammen,
nå skal jeg igang med litt husarbeid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.