tirsdag 15. februar 2011

Kjærlighetensdag

I anledningen Valentine vil jeg gjerne vise dere noen bilder fra min største kjærlighetsdag noensinne
 - BRYLLUPET selvsagt.
Følte meg som en skikkelig prinsesse den dagen, og når jeg gikk ned kirketrappen sammen med mannen min kjente jeg meg som verden heldigste med alt jeg kunne ønske meg her i livet.
En mann, familie og datter som er her i gode og onde dager, alltid uansett!
Hva mere kan man be om?


(bildene er tatt av Kamilla Bråten)








(Disse vakre bildene ble tatt av min kjære's fetter Martin Østby og kusine Marianne Østby)
Jeg elsker bildene alle bildene som ble tatt under bryllupet, og med de lever minnene evig.
Ta gjerne en titt på Martin Østby sin hjemme side

Og her er min flotte brudebukket, som venninnen til mamma, Irene Halvorsen har laget.
HELT perfekt og akkurat slik jeg ønsket meg.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.