mandag 14. februar 2011

Bursdagen nærmer seg

Bursdagen nærmer seg og  da har jeg fått en del spørsmål om bursdagsønsker, da det kanskje greit med en liten ønskeliste.
Jeg er litt den typen som heller ønsker meg en litt større og dyre ting enn mange små gaver.
produkt
Denne lampen fra Living 1695,- er helt klart bursdagsønske nr 1.
Den er så utrolig flott i virkeligheten og hadde vært perfekt over den nye sofaen.


Et hvitt pelspledd hadde vært helt topp i den nye stuen min, for å lysne opp litt.
(Bildet er fra Kid 499,-)

Dolce & Gabbana - DG Time DW0131
D&G Time Prime Time (1990,- hos klokker.no)
Jeg syns denne klokken veldig elegant, nydelig og kan like gjerne brukes til hverdags som til fest.
                             
Kenwood mikrobølgeovn
I vårt forrige hus var jo mikroen innfelt i kjøkkeninredningen så når vi flyttet måtte jo den stå igjen, så for tiden er vi mikro-løse. En sort mikrobølgovn  hadde gjort seg, kanskje ikke så spennende men fornuftig. (bildet er av Kenwood 799,- på elkjøp)



















Karlstad korndal brun komfort pute 199,- IKEA
Sofaen syns jeg nemlig mangler en litt stor pute på den ene siden som er samme som ryggputene

Ellers er penger alltid kjekt slik at man kan kjøpe seg det man skulle ønske seg etterhvert under oppussinga :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.