torsdag 11. august 2011

A cupcake maker


For en måndestid siden kjøpte jeg denne skjønne og morsomme saken.
Nesten flau over å fortelle at jeg har kjøpt den fra netthandlen.no  men den var bare så skjønn at jeg ikke kunne motstå den.


En cupcake maker. Så enkel og genialsak, veldig kurrant å bruke enten man bruker den hjemme, ta den med deg på hytta eller andre turer.


Man putter bare muffinsformene hullene, og fyller de med det man ønsker.
Variasjonene er uendelige, alt fra vakre cupcakes til mer tradisjonelle muffins.
På bildet over har jeg bare brukt enkel lys muffinsrøre og lagt på eple, kanel og sukker.
Utrolig enkel og utrolig godt.
På bildet under har jeg også laget noen med blåbær.


I love my cupcake maker..

2 kommentarer:

  1. Så morsomt, har aldri hørt om en sån en gang jeg:)

    Klem og herlig torsdag kveld fra meg:)

    SvarSlett
  2. Oi, var på nippet jeg å til å handle slik!
    hehe, synes også den var utrolig skjønn!
    Men her ser jeg jo faktisk også at den funker utmerket!

    Takk for tipset :P

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.