søndag 5. juni 2011

Statusrapport uke 14

Som tiden flyr, i dag er jeg alt 14 uker på vei, og det har gått så utrolig raskt.
Nå er heldigvis de lengste og mest farefulle ukene lagt bak meg og jeg ser framover til å bare nyte dette så godt jeg bare kan.
Magen har også fått en fin liten kul.


Termin: 06.12.11 <3
På vei: 14 uker
Igjen til termin: 26+2
Kjønn: Det vet vi ikke enda..
Utålmodig: Overhode ikke, det har jo nettopp startet <3
Navn: Tanken på navn har ikke streifet meg enda engang
Vektøkning: Ingen enda

Strekkmerker: Nei
Hevelser og vann i kroppen: Nei
Hodet ned: Nei
Aktivitet:  Ja, har alt kjent små herlige bevegelser <3
Tungt: I forhold til vekten er det ikke tungt. Men kjenner bekkenløsningen er godt på plass og verre enn forrige gang så ser for meg det kan bli temmelig tungt mot slutten
Kynnere: Nei
Hodefestet: Nei
Utstyr: Ingen ting foruten om en vuggen jeg fikk tak i MEGET rimelig i dag, hadde ikke kjøpt den enda hadde det ikke vært fordi det var alt for billig til å la være
Sulten: Normal matlyst
Matkick: Hender innimellom jeg får et skikkelig kick og får lyst på noe der og da. Men ingen faste ting jeg får akutt lyst på

Plager Bekkenløsning, heldigvis er de snille på arbeidsplassen min og tilrettelegger for meg slik at jeg kan holde meg i arbeid lengst mulig. Forrige gang ble jeg sykemeld alt i uke 17.
Samt at jeg som ALDRI våkner om natta og må tisse, selv ikke de siste ukene når jeg gikk med victoria, våkner nå lett 1-2 i løpet av natta å må gå på toalettet

Humør:  Veldig godt

Sykehusbaggen:  Nei det er alt for tidlig
Høygravid: Heldigvis lenge til ;)
Neste kontroll  17 juni, tror jeg

2 kommentarer:

  1. God kveld!
    Koselig du la att kommentar inne hos meg i dag, fargen på veggen heiter Gustaviansk blå og eg er veldig fornøgd med den:)Fint å lese om deg håper bekkenløysinga ikkje plager deg for mykje!
    Klem Kristine

    SvarSlett
  2. Så moro med et lite nurk på vei! Blir moro å følge både deg og magen videre =)

    Bildene på bloggen min er tatt med Nikon D7000, bildene under det siste innlegget er tatt med et sigma 30mm objektiv (helt fantastisk!).

    Ha en herlig dag videre =)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.