onsdag 8. juni 2011

Noen ny favoritter

Jeg liker utenlands-shopping og føler ofte det blir litt mere spesielle ting og ikke noe alle andre har. Kreta turen brakt med seg en del shopping og noen ny favoritt fikk bli med hjem.

I en nydelig interiør butikk på kreta fikk jeg klo i dette herlige skilte og denne koslige fulgen som må få et lite fuglehus ved lekestuen.
Skulle veldig ønske jeg hadde tatt noen bilder inni den interiør butikken, for den var helt fantastisk, jeg kunne lett tatt med meg hele butikken hjem om jeg hadde hatt råd og plass i kofferten.
.

Det ble selvsagt litt shopping til frøkna mi også, det var vel hun som fikk mest i løpet av turen.
Her av to av de finneste kjolene jeg fikk tak i der nede til henne.
Kjolen til høyre er forøvrig også kjøpt i den fine interiørbutikken der.


Og sist men ikke minst fikk jeg meg noen herlige støvletter,
disse kjøpte jeg i Chania by i en sko butikk der.
Spurte hva prisen var og fikk helt sjokk når de ikke kostet mere enn 20 euro,
som tilsvarer rundt 160 norske kroner.
Det får man kalle et kupp

1 kommentar:

  1. Hei ;)

    Takk for koselig hilsen hos meg ;-)
    Vi skal rett utenfor platanias..

    Hvor var den interiør butikken ?

    Ha en topp dag, klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.