mandag 13. juni 2011

Hjemme fra Ullared


Etter en bloggfri helg er jeg hjemme fra Ullared - Ja den Ullared man ser på tv.
Veldig spontant tur med damene i familien,som ble bestemt bare noen dager før vi dro.
Vi reiste etter jobb på fredag sånn i halv fire tiden, i følge google map og gulesider skulle vi bruke ca 5 timer.
Vel... Vi bruke nærmere 8, med en rekke stopper både innom antikk markeder langs veien og utallige toalett stopp.



Uheldigvis fant jeg ikke ut før etter vi hadde reist at kamera mitt var tomt for strøm.
Så har desverre lite bilder å dele med dere fra turen.
Ullared er litt det gladevanvid, men ikke så helt slik det blir framstilt på tv
 hvor man selvsagt drar fram ekstrem tilfeller for å trekke seertallet.
De hadde faktisk ganske mye fint, stort utvalgt og det er billig, veldig BILLIG.
Både kjente og ukjente varer innen klær, sminker, interiør, barneutstyr osv.

Ullared var langt ifra så kaotisk som jeg hadde forestilte meg men det er stort,
vi var det fra 07.00- 16.00 og da var det flere av avdelingene vi ikke hadde gått igjennom.
Så etter 9 timer inne på Ullared hadde vi 4 damene lagt igjen over 25 tusen og dro med full bil hjemover igjen.

2 kommentarer:

  1. Så morro da :)
    Jeg har egentlig veldig lyst til å dra dit, men var redd for at det skulle være like kaotisk som på tv'n. Kan tenke meg at det tar en del timer å gå rundt der! :)

    klem

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en gøy tur...Ullared på tv er jo bare genialt!!!

    Klem Bodil

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.