torsdag 9. juni 2011

Helgens shopping i bilder

Sommeren er endelig kommet, og da trenger man en liten shopping runde for å friske opp litt.
Jeg liker iallfall å tro det er et must når sommeren er kommet.

Handleturen endte med en meget full barnevogn når to shopping glade jenter og lille frøken dro til oslo for shopping.
Her han hun forresten på seg den nye favoritt kjolen, er den ikke herlig?



Hyllen i stuen har blitt frisket opp med SOMMER i store bokstaver.


Sofaen i stuen har fått nye puter, de gjorde seg veldig godt i stuen syns jeg
(håper ingen nå ser at jeg fortsatt ikke har fått ordnet med bilder i rammene, eller har fått malt bordet igjen etter et lite feil fargevalg)

 Utegruppen fikk seg også noen nye puter

På Skeidar kom jeg over denne herlige hengekøya, tror den blir herlig i sommer.
Den trenger litt oppfriskning med puter og litt først.

Hengekøyen falt i smak hos både Victoria og mannen også.

Ha en herlig torsdag videre, alle sammen

1 kommentar:

  1. Så masse skjønne ting du fikk med deg hjem ifra shoppingen.
    Ble såå missunnelig da jeg fikk se de råfine støvlettene du viste. Har selv dilla på støvletter og disse var helt min smak.
    Ha en fortsatt finfin kveld
    klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.