tirsdag 28. juni 2011

En ny hylle på badet

Hei hei alle sammen, håper dere har hatt en fin helg.
Helgen bare løper i fra meg og jeg har ikke fått noe tid til blogging.
I går fikk jeg kjøpt og laget en nydelig bryllupsgave til ei venninne som gifter seg i helgen,
men den får vente med å vise dere til hun er lykkelig gift.
Men det ble UTROLIG lekkert, og jeg gleder meg til å gi henne det.

Badet har også fått litt fornying i løpet av helgen,
nå som vi snart skal ha en liten til etterhvert trenger vi mer oppbevaring's plass på badet.
Jeg har fått malt og hengt opp en  stor hylleskap over kommoden.
Badet vårt er lite men nå får vi iallfall plass til alt vi trenger.
Med kurvene får vi et enkelt system som ser pent ut.
(de to øverste kurvene skal få bli sprayet sorte i løpet av kort tid)


Man skal vel helst ikke oppbevare smykker på badet pga fuktighet
 men jeg syns nå de pynter opp på badet så de får bli der allikevel.


Dette nydelige skrinet er også nytt, og er fra Lille Lilje.
Skrinet kan jo brukes til mye mer enn bare til smykker, spenner og strikker.
Men også oppbevaring av te-poser f.eks.

Vil du se mer av badet vårt kan du ta en titt HER

1 kommentar:

  1. Det ble veldig fint da :) Godt med oppbevaringsplass, på badet som alle andre steder :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.