lørdag 18. juni 2011

En koselig lørdag og litt skryt...

I dag har jeg som mange andre, vært på loppemarked.
Mitt besøk var desverre 10 min forseint, altså 10 min etter det åpne.
Jeg så folk gikk ut med flotte barneskuvsenger, herlige antikk utestoler og sjarmerende gyngehester, men alle var godbitene var forsvunnet når jeg kom.

Heldigvis var det både tivoli, valper fra førehund klubben og hest med kjerre der i dag på Bjørkemart'n så jeg og Victoria fikk kost oss allikevel vi.
Bjørkemart'n hadde også mange gode tilbud, min favoritt klesbutikk hadde super god priser på mengder av klær. Her fikk visakortet gått seg varmt, og jeg endte opp med 18 nye plagg.

Må bare skryte litt av den herlig jenta mi.
Hun har nemlig begynt å skrive sine første bokstaver, og mor er selvfølgelig helt i himmelen over at hennes lille jente på 2,5 år skriver noe bokstaver.
Bokstavene er virkelig god også, selv om V noen kan ligne på U.
Her har hun skrevet på tavledøren vår i gangen.
V for Victoria, C for Cecilie og O for ost.




Er hun ikke super flink?

Jeg har også fått startet på noen maleprosjekter, som jeg skal få vist dere mer av i morgen.
Nå skal jeg og mannen hygge oss litt sammen med god mat og
 forhåpentligvis noe underholdene på tv'n.
Ha en god lørdagskveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.