fredag 15. april 2011

Noen bilder fra stuen..

Nå har det var stille fra meg på bloggen lenge,
Har hatt så lite overskudd og mye å gjøre om dagen.
Når kvelden kommer og jeg har gjort det mest nødvendige av husarbeidet er jeg helt tom for energi og inspirasjon til bloggen, nyter heller tiden litt foran tv'en.

Her kommer det noen bilder av stuen etter jeg har byttet ut og malt mange av møblene.
Kjempe fornøyd med stuen nå.

(ikke se på bildene i rammene enda da, dere. Har bestilt andre bilder til å ha i, men de er ikke kommet enda. Jeg er nemlig typen som må ha opp rammene før jeg kan bestille bilder)


Tv-benken er helt genial å skjule og organisere filemer og alt elektriske.
Det er så herlig å ha alt i et lukket skap, og syns straks det ser så mye ryddigere ut
Her kan du lese mer om organiseringen inni skapet

Syns de nye stue gardinene mine er helt nydelige.
Litt glam over dem med alt shimmeret.





Syns det er så herlige detaljer på den 5-armede gulvlysestaken min.

Skjenken har også fått litt påskepynt, og det blir nok noe av den eneste påskepynten for i år.
Syns nemlig det er vanskelig å finne koselig påskepynt, og er ikke noe glad i gul heller.
Dessuten reiser vi på hytta hele påsken og vil ikke få noe glede av et påskepynte hjem.



Her kommer det gardiner som er matchene de andre brune i stuen, må bare legge de opp først.

Nå ser jeg fram til å reise på påskeferie,
mannen må bare kommer hjem fra en jobbreise først.
Det blir herlig med masse familietid.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.