søndag 13. mars 2011

Jeg har en giveaway til dere

Vet ikke om jeg har fortalt dere det før, men for en liten stund kjøpte mannen min opp et profilerings firma.
Jeg jobber for tiden med å lage opp en enkel hjemmeside for dem som er planlagt ferdig til 1. April
og i den anledningen vil jeg dele ut to nydelige veggord.
Regler
1 lodd: Legg igjen en kommentar 
2 lodd: Legg igjen en kommentar og bli følger
3 lodd: Legg igjen kommentar, bli følger og link til bloggen min
Vinneren blir trekt 1 April

43 kommentarer:

  1. Ååå eg er gjerne med og tar 2 lodd:D
    Krysser fingrene for disse vil eg ha;)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Jeg er med :) Er allerede følger og har link til bloggen din ;)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine veggord : ) Jeg vil veldig gjerne være med og tar 3 lodd takk ; ) !!
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  5. Så fine veggord! :)
    Jeg er med, og tar to lodd :)

    SvarSlett
  6. Jeg er med og har 3 lodd. :)

    http://lindykristin.blogspot.com/2011/03/give-away-hos-rallycross-fruen.html

    Der har jeg linket til bloggen din, følger er jeg og kommentar kommer her. :)

    SvarSlett
  7. Da vil jeg gjerne være med med 3 lodd :)

    http://beatejo.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-rallycrossfruen.html
    Der har jeg linket til bloggen din, publisert den på facebook også :)

    Jeg er følger, og her er kommentar :)

    Beate :)

    SvarSlett
  8. 3 lodd takk! :-D

    Jeg har linket til her: http://nitapus.wordpress.com/2011/03/13/giveaway/

    Håperhåperhåååååper jeg vinner!!! ;-P

    SvarSlett
  9. Er følger og har laget link til deg på denne siden i bloggen min: http://heimehososs.blogspot.com/p/giveaway.html

    Så 3 lodd til meg :D

    SvarSlett
  10. Tar gjerne tre lodd.
    3. kommentar + blitt følger + linket i min blogg
    http://tonjemerethe.blogspot.com/2011/03/note-to-herself.html

    Krysser fingrene..

    SvarSlett
  11. eg tar 3 lodd..kommentar, blitt følger å link på facebook..

    mvh hege:)

    SvarSlett
  12. Jeg tar gjerne 3 lodd. :-)
    Hilsen Michelle

    SvarSlett
  13. Nydelig blogg :))

    Jeg tar gjerne 3 logg. Følger, kommentert og linket ;)

    *Anette*

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med. Tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  15. 3 lodd takk :) Kjempe koselig blogg!

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne bli med, følger og kommenterer :)

    SvarSlett
  17. Hei. Så fine veggord, jeg blir gjerne m. Er følger + kommentar.
    2 lodd altså.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  18. Jeg tar ett, det er vel nok til å vinne!

    Klem fra Barbarella / forfatter av "Kunsten å smøre seg tynt...", en mammablogg som ble født da summen av delene tok opp mer plass en helheten rommet

    SvarSlett
  19. Jeg er med, trekker meg 3 lodd.
    Flott blogg!!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  20. Heisann :-)

    Søte veggord :-) Vil veldig gjerne være med på Giwe Awayen og trekker 3 stk lodd.
    Ha en riktig flott dag!

    Mvh Merete( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  21. Hei! Vil gjerne være med på giveawayen din, og tar ett lodd :)

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  22. Hei
    Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg deltar med to lodd :)

    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  24. Heisann
    Dette må jeg være med på

    Du kan sende 3 Lodd min vei.
    Følger-har delt på FB da jeg ikke har Blogg og har kommentert her nå,som du ser..Hehe

    Ønsker deg en skikkelig God Helg

    Mvh Monica
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  25. 2 lodd på meg så kan det hende det vanker et veggord på meg!

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  26. Så fine. Jeg prøver meg med 3 lodd. Følger og har laget innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/vinn-veggord.html

    God helg!

    Klem

    PS: Bli gjerne med i mine 2 konkurranser om du vil :)

    SvarSlett
  27. De var kjempefine, jeg blir selvfølgelig med!
    Jeg har linket, og slenger meg gjerne på som følger, så da blir det 3 lodd på meg :)

    Har giveaway hos meg også, om du har lyst til å bli med ;)

    klem

    SvarSlett
  28. De var kjempefine. Det ble to lodd på meg, kommentar og jeg følger deg. Kjempefin blogg forresten.

    SvarSlett
  29. To lodd til meg takk, ha ein super søndag! :)


    klem Oline

    SvarSlett
  30. Hei, jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  31. Hei :-D

    Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)
    Kommer en liten give away på bloggen min snart også, så følg med ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  32. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  33. Hei :)
    Så fin blogg du har! Disse veggordene var nydelige, og jeg blir gjerne med på 3 lodd!
    Klem fra Bekka, ny følger :)

    SvarSlett
  34. Kjempefine veggord !
    Eg blir gjerne med på denne, og trekker 2 lodd :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  35. Jeg slenger meg med på denne og legger meg til som følger hos deg:)Da blir det to lodd.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  36. Så koselig♥ Blir veldig gjerne med på trekningen og tar 3 lodd♥
    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  37. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Disse veggordene er utrolig fine. Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd:)

    SvarSlett
  39. 2 lodd til meg :) cechm@live.no

    SvarSlett
  40. Så flotte!
    Jeg er med;)
    Trekker 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  41. Eg prøver meg også med 2 lodd!! :)

    -Lene-

    SvarSlett
  42. Jeg la meg til som følger og kommenterer så tar to lodd :) nydelige veggord!:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.