tirsdag 22. mars 2011

En liten smake bit på hva som skjer i stuen

Vil gi dere en liten smakebit på hva som skjer i stua om dagen.
Som jeg tidligere har fortalt dere har jo oppussingen fått litt motgang og ting tar litt lengre tid enn hva jeg hadde håpet.
Men noe går iallfall framover, blandt annet dette lille konsollbordet jeg kjøpte på antikk og bruktmarked.

FØR:
Slik så den ut når jeg kjøpte den, ripete og hakkete men perfekt i str for min del.

NÅ:
Etter noen strøk maling og ny knotter syns jeg denne ble aldeles nydelig. *ELSK*


 Har også begynt på prosjektet med å trekke om stolen min, men det jo helt vannvittig mange slike spikkere på den og alle må jo fjernes forsiktig med kniv og tang slik at jeg ikke ødelegger den fine stolen min.
Ble øm i fingrene etter bare 30 stykker, men fikk vel tatt nesten halvparterten før jeg ikke klarte flere, for i dag.
Håper å få tatt resten i morgen, og begynt med malingen på torsdagen.


Ha en herlig natt alle sammen

2 kommentarer:

  1. wow så lekker den ble:DLykke til med stol prosjektet ditt!

    SvarSlett
  2. Utrolig hva maling kan gjøre. Og så toppe d m fjonge knytter-stilig. Blir gøy å se stolen.
    Klem Bodil

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.