fredag 11. februar 2011

Valgets kval...

Jeg driver nå å skal gjøre om litt i stuen med møbler.
Men jeg er så i tvil om hvordan møbler jeg vil hva og hvilken stil.
For noen uker siden tenkte jeg at jeg skulle ha alt hvitt-hvitt og atter hvitt, mye englemotiver på pynter og pyntegjenstader generelt.
Men nå har jeg falt mere for de litt mere maskuline møblene pyntet opp med feminine detaljer.
Den sist nevnte stilen liker min kjære best også, men jeg er så i tvil da det mye jobb og en del penger som går med når man skal gjøre om i stuen.
Når jeg snakker maskuline møbler så tenker jeg med en gang litt kraftige og store møbler som er malt i brunsort eller sort med en del glans i, pyntet opp med crome-fargede /stål og glass pyntegjenstander.

Disse møblene har jeg stående i kjelleren og kommer jeg mest sannsynlig til å bruke uansett.


Denne tenker jeg å ha tv hengt på veggen over





Jeg er rådvill... puh..

3 kommentarer:

  1. http://malingsdamene.blogspot.com/2011/02/oppflger-til-pip-fra-eijffinger.html

    Legger inn en link til en blogg med masse inspirasjon for oppussing av gamle møbler:)

    SvarSlett
  2. Har vært inne på bloggen deres flere ganger, nydelig arbeid dere gjør. Får ta meg en titt til seinere i kveld:D

    SvarSlett
  3. Vi kjem nok til å gå for ein mellomting når vi skal innrede huset vårt ;) ...Romantisk/shabby glam - mørk brunt, svart og kvitt om ein anna :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.