fredag 25. februar 2011

Et rom blir til..

Slik så soverommet ut da vi overtok huset, i Oktober.
Dypvinrød som iallefall ikke var malt med vanlig maling
"Malingen" var boblet og man kunne dra av lange myke lag med "malingen"
Litt vanskelig å se på dette bildet men til høyre er det et furuskap, og bortafor det var det en baderomsvask.
EN VASK på soverommet i nesten 2010, hvem har det?
Jeg skal iallefall ikke ha det, ser bokstavelig talt ikke nødvendigheten av det.
Man steller og vasker seg på badet, ferdig med det!

Bildet er fra propektet.


Vi malte på rommet i en kald grå farge, kalde farger får jo rommet til å virke kjøligere.
Kjempe deilig på soverommet syns jeg. Malte også opp vinduet, taket og lister i eggehvitt.

Nye skaper med mye plass, det er deilig med litt ordentlig systemer i garderoben.


Nattbordene har vi arvet av mine foreldre, og med noen strøk maling ble de riktig fine.
Har en nydelig sengegavel i samme serien som nattbordet, men det fikk desverre ikke plass.
Da det er så smalt mellom senga og skapene, at slik det er nå går akkurat.
Men kanskje jeg får juksa det til seinere med å formskjære til sengegavelen


Mine nydelige gardiner, disse ble kjøpt på Hansen og Dysvik sommeren 2010 til den nettesum av 100,-
Jeg elsker disse og hadde gladelig betalt langt mer

Nydelige putevarene som jeg fikk av mannen og snuppa til morsdagen

Rommet er jo relativt lite med får plass til det man trenger på soverommet.

1 kommentar:

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.