søndag 28. november 2010

Når man handler på Ikea....

kjøper man alltid mye mere enn det man først hadde tenkt.
Dette kom jeg hjem med etter lørdagens besøk på Ikea.


To som jentungen skal få på rommet sitt til alle lekene sine, ikke veldig pene men veldig praktisk


Et slik speil, som skal sparyes i sølv. Liker ikke gull, men det var så billig.
Bare 350 kr for det fine speilet.
Ser at speilet ikke ser så fint ut på dette bilde, men det er ordentlig fint i virkeligheten.
Denne hadde jeg også tenkt til å ha på rommet til jentungen, men den fikk desverre ikke plass så den fikk bo på rommet til meg og mannen.


To slike til å ha på rommet til meg og mannen.
Disse er skikkelig søte i virkeligheten.
Ønsker meg meg forøvrig en slik bordlampe til å ha i vinduet på rommet vårt


Mange mange slike rammer i forskjellige str, som jeg skal ha til en bildevegg i stua.

Og en rekke små ting som deler til togbanen, maling, peppekakedeig, kasser til å ha under senga til victoria og sikkert mere jeg ikke kommer på i farta :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor, det blir satt stor pris på.